מדיניות הזמנות ביטולים והחזרות

זמן אספקה ואופן התשלום:
ההזמנות שלכן מגיעות עד אליכן, עם שליח עד הבית – עד 3 ימי עסקים

דמי המשלוח ללא עלות .

1.  אישור סופי של ההזמנה ישלח רק לאחר בדיקת כרטיס האשראי המצוין בהזמנה ואישור חברת האשראי, בכפוף להמצאות המוצרים במלאי. מועד המשלוח יקבע החל מיום אישור העסקה ע"י חברת האשראי.
2. במידה וההזמנה לא אושרה ע"י חברות האשראי יקבל הלקוח הודעה מתאימה. לצורך השלמת ההזמנה יידרש הלקוח ליצור קשר עם שירות הלקוחות של האתר במספר 0546740821 לצורך הסדרת אישור חברות האשראי לביצוע ההזמנה. למען הסר ספק, פעולה תחשב כמושלמת רק לאחר מסירת פרטי האשראי ע"י הלקוח.
3. האתר יספק רק מוצר אשר שולם במלואו באמצעות כרטיס אשראי כמפורט לעיל, לכתובת שהלקוח הקליד או מסר בעת ההזמנה
4. זמני אספקת המוצרים המצוינים כוללים רק את חישובם של ימי עסקים (ימי א' עד ה', לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג).
5. בימי סייל ייתכנו עיכובים של עד 2 ימי עסקים נוספים.

 

 ביטול עסקה:
*בקניית פריט מקטגוריית SALE אין ביטולי עסקה, תתבצע רק החלפה על פריטים שבמבצע 

ג. ביטול הזמנה יעשה בכתב באמצעות הדואר האלקטרוני shauli.website@gmail.com או דרך שירות הלקוחות 0546740821
ד. בביטול הזמנה יזוכה הלקוח עבור המוצר, פחות 5% מגובה העסקה עבור חברת האשראי .
ו. במידה והתגלה כי המוצר אזל מהמלאי, רשאי האתר לבטל את ההזמנה או להציע מוצר חלופי שווה ערך.

מדיניות החלפות והחזרות:

החלפות
א. החלפת פריט ניתנת עד 5 יום מיום קבלתו.
ב. החלפה של פריט היא בכפוף לכך שהלקוח יחזיר את המוצר בצורתו המקורית ללא שימוש, עם הטיקט . שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא  ובצירוף החשבונית שהתקבלה

החזרות

א. במידה ואת מעוניינת בהחזר כספי, ההחזר הכספי יועבר תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה, בהתאם לנהלים של חברת האשראי, יובהר כי הזיכוי יעשה באופן בו בוצעה העסקה המקורית (עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה באופן זהה)

ב. במידה והפריט לא היה לשביעות רצונך, יינתן החזר כספי, בניכוי 5% מעלות הפריט כמופיע בחוק, את הפריט עלייך לשלוח חזרה אלינו עד 2 ימי עסקים מרגע קבלת הפריט.

ג. החזר כספי יינתן בתנאי שהמוצר יוחזר בצורתו המקורית ללא שימוש, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא  ובצירוף החשבונית שהתקבלה. במידה והמוצר לא יוחזר בצורה זו, לא תזוכה המזמינה, JENICE/SHAULI תהא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצר המוחזר.

ד. פריטים שנרכשו במסגרת מבצעים או סוף עונה, ניתנים להחזרה תוך יומיים מיום קבלתם וזאת בהתאם לחוק הגנת הצרכן.